CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

~My buddy list~

Coupled on 22/11/ 2010

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Saturday, December 15, 2012

Jom tengok-tengok Jap ??


As salam untuk semua :)....
sekian lamanye tak mengupdate blog...
maklumla masih tak berkesempatan tuk mengupdatnye..namun hakikatnye rindu jugak nk meluahkan rasa di hati pada blog yang tak seberapa ni.. 
cube korang tengok pic kat atas tuh...ade sesape tahu di manakah itu?
sape tahu memang beruntungla korang bab dh pernah pergi tempat nih..
macam saya dh bertahun2 tinggal di selangor masih belom pernah menjejakinya..heheheh sian sian sian (nada upin inpin berbicara) 
Taman botani shah Alam..beriadah bersama keluarga tersayang...
nama pun beriadah kan..memang mengisi masala tuk beriadah.hehehe 
Aktiviti di mulakan dgn menaiki bas...... takdela penat nk berjalan..
pondok ni nmpak menarik di hati saya... anda pulak cmne?

posing kejap..


benda  ni pon boleh naik berdua ok??hehehe

tolong payungkan mr tunang nih....panas taw...


Buai laju-laju....





 
 selepas penat berjalan aktiviti di akhiri dgn makan laaaa ape lagi....dah lapar dan penat berjalan pun...
kecewa skit time ni untuk melawat taman 4 musim tak kesampaian..rasanye adela dalam beberapa kali dah datang tamannye asyik dalam pengubahsuaian jek..
haishhh ....brape lame agknye nak di ubahnye...
ssesiapa yang tak pernah melawat pergilahh...sebenarnye macam-macam ade kat lam taman botani nih.
 taman haiwan, tumbuhan, perkampungan, memancing, berkelah pon ade.
pandai2 la korang lau datang sane nak buat cmno ek..
kiranye tempat ni sesuai tempat beriadah bersama keluarga...
nak tahu best ke tidak...cubelah sendri ye.hehehehhe 

sekian...daaa daaa...
(entry yang bosan jek kan)heheheh
 
 
 

 

6 comments:

Cik Awin said...

jgn x caya, saya pun lum pernah sampai ke sini...

LotsofloveMia said...

tol tuh cik awin...sy pon baru la ni smpi ctu..heheh

Liyana said...

Aku pnh pegi sekali je..mase faiq 3 bln dlm perut..tu pun sbb opis buat team building.huhu

LotsofloveMia said...

tuhla yana,nti next time bwk afiq jalan2 ctu pulak kn....

missGogreen said...

lame kan dorang renovate rumah 4 musim tu..

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI