CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

~My buddy list~

Coupled on 22/11/ 2010

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Monday, August 13, 2012

Iftar di dataran S.A

Salam semua... 
tetiba terasa nak update lak tuk pengalaman Iftar kali nih.. 
berpicnic di padang dataran shah Alam yang dapat sambutan ramai..
tapi tak pasti la ramai dari orang luar shah Alam ataupon dari mana- mana shaja. 
member miya lah yang mengajak kami tuk beriftar di padang shah Alam kerana pengalaman pertama mereka masa minggu pertama berpuasa thn 2012 ini..sebab tuh mereka mengajak miya & mr tunang bersama-sama ke lokasi pilihan mereka.. 
 mula-mula dengar terasa teruja gak nak tahu bagaimana keadaan orang ramai beriftar di padang.dengarnya sampai penuh padang dataran.. 
miya & mr tunang membeli juadah berbuka di kawasan bazar pkns shaja..
takdelah nak bawak juadah dari rumah..babnye ade aktiviti bershoping raya sebelum waktu iftar. 
member miya & pasangan membawa juadah special dari rumah..haaa betol2 dorang ni nak rase berpicnic nih..heheheh 
kalaulah boleh nak syok lagi buat bakar2 pon boleh agaknye kat padang nih..hehehehe 
lagi menarik ketika waktu ni sambil menunggu waktu Iftar, di bahagian dataran padang sebelah padang B nih ade ceramah agama dari artis akhil hayy dan wahida dan ade beberapa lagi penceramah yang miya pon tak pasti babnye kiteorang dapat dengar shj dari jauh tp sangat jelas..
macam biasalah akhil hayy kalau berceramah pasti ada gelak tawanya..dan nyanyian suaranya.. best..
dan rase seronok ade pengisian walaupon hanya berbuka di padang..


jom layan gambar yang sempat di ambik... 


kalau lihat belang gambar kete penuh di dalam padang


duk atas surat khabar aje...

menunggu waktu iftar dengan sabar
dah bersusun kereta lam padang haaa...

belagak bersama GL merah (member punye pon) hehehe

nak posing gak...hehe

Ini sahaja gambar yang dapat di ambil..tak terfikir pulak nak update kat blog.tetiba rase nak update lak.. 
Iftar di hiasai dengan pandangan masjid shah Alam..menarik pabila waktu maghrib... cantik & tenang... 


ok daaaaa...... 




6 comments:

Liyana said...

pewitt.. awek cun.. :)
bile kawen weh? jgn lupe jmput.. hehe

LotsofloveMia said...

hahaha ko nih..xde ayat lain ke nak komen.. ofkos aku jemputnye..ko jd ke tinggal di dubai.....

ejulz said...

waaa.. seronok.. :)

LotsofloveMia said...

not bad jugakla..:)

Miss Sunshine said...

tak tahu pulak ramai yang berbuka kat dataran s.alam... kalau tak, boleh join.. =)

LotsofloveMia said...

betul3x..thn depan pasti ada lg leh join skali.. :)